10 Aralık 2009 Perşembe

patttiz



*-*  tek yaşamak çok farklı bir frekans ya. o kafayı yakalamak 2 senemi aldı. kah yorgunluktan ölsem dahi alışamadığım için gözlerimi tavana nöbetçi bıraktım bütün gece, kah evde daral geldi gecenin köründe bastım gittim bir yerlere. sonra bir gün , ki bu bir gün yakınlara denk geliyor, bir baktım yanımdaki insan konuşurken pat diye kalkıp odama gelmişim ya da dergi, gazete, tv'ye kaptırmışım kendimi. ayıp bir durum tabi? tek yaşamak sapına kadar bencil olmak demek. ben ki zaten tek çocuğum, evde kedi-köpekten başka paylaşma duygusunu yaşadığım varlık olmadı kaç yıl, bir de üstüne tek yaşamak beni ultra mega bencil yaptı. tabiy böyle kaka özellikleri burdan gözlere sokmak ne keddar doğru bilemiyorum ama kendimi beğendirmek için takla atacağım yaşı geçtik sevgili takipçiler. bu tek yaşama konusunda bir gün kafamı toparlarsam yazacağım epey şey var, maksat gençleri aydınlatmak.ben yaptım siz iyice düşünün de yapın, bu kafanın bir tık ötesi okan bayülgen kafası.ben diyeyim.


*-* *-* sanıyorum 5 gün oldu çikolata damağıma değmedi. ot gibi krakerlerden, maruldan fenalık geldi. ondan bu keyifsizlik sanırım. haftasonu kendime ödül verip minnacık nutella alıcam. kriz anlarımda önce koklarım beynim beslensin, sonra bir kaşık yerim kandırma amaçlı. ulan yaktın beni ateşlerde yanasıca tiroid iti. senin yüzünden ne hale geldim. allah cezanı verecek!!


*-* geçen osman kedisini veterinere götürdük. koy önüne 5 tane rapunzeli tek darbede saçlarını victoria beckham modeli yapsın o derece keskindi tırnakları yani.  o değil de, ellerim beyaz bir de üstüne çizik çizik olunca otobüste felan yaşlı teyzeler " cık cık jiletçi olmuş yazık " diye kendi aralarında fısıldaşıp üzülüyorlar halime. anlatamıyorsun ki teyzecim evde vaşakla birleşmiş aslan kırması besliyoruz zevk için, güreşirken oluyor bunlar. saklıyorum ellerimi hırkanın, paltonun kollarına mecbur. veteriner günleri pek şenlikli oluyor zaten. içerdeki havadan mıdır nedir içeri girer girmez gözler pötürdüyor, tırnaklar kılıç gibi parlıyor kafesin içinde. fekat bu sefer sepetinden çıkarıp masaya koymamızla başladı viyaklamaya. yardımcı bir yerden ben bir yerden boğuşuyoruz tutmak için ama heyvana işlemedi bile. o nasıl bir çığlıktır öfkedir abaw! sokaktan geçenler içerde kedi kesip ayin yapıyoruz sandı vallahi. baktık delirdi öfkeden az sonra 3müzün saçını başını yolacak tırsıp bıraktık 3 tırnak kesip. sonuç? mevcut çiziklerin üzerine eklenen 4 yeni çizik daha. evin içinde eldivenle dolanmazsam yakında insan içine çıkamayacağım.


*-* dün Bostanlı pazarına gittim. bir Mango indirim günleri bir de pazarda yaşanan o şenlik beni benden alıyor. ahah bir nevi terapi. normalde yapım gereği pazarda,mağazada eğer bir dişiyle aynı şeye uzanmışsam ve ikimiz de bir ucundan çekiştirmek suretiyle saç baş yolmaya gidecek bir kavgaya dogru yol alıyorsak, ben Tudor geleneğine uygun olarak bırakırım. karşıdaki de zafer kazanmış gibi sevinir ama bir dakika sonra bırakır az önce uğrunda kavgayı göze aldığı şeyi geri. neden? çünkü çok pis nazarcı gözü var bende ahaha. elimden zorla bişey alınıyorsa hayrını göremez alan kişi. normalde bu özelliği pek aktif etmiyorum. ama uzun, gür saçlı kızlar bu durumun her daim haricinde. hele bir de kıvırcıksa? ben olsam toplarım o saçları sapkamın içine bak benden söylemesi.


*-*ahaah dün pislik günümde olmalıyım ki elimi uzattıgım şeyde bir işgalci hissetmeme ragmen inatla bırakmadım ve yıllarca pazarda elini attıgı her şeyi karşısındakinden çekip alan kıza hayatının dumurunu yaşattım. kız repeat tuşu basılı kalmış gibi 5 kere " aa şuna bak ya yüzüme bile bakmadı yüzüme bile bakmadı " dedi. çok eğlenceliymiş lan. bundan sonra bunu da yapabilirim. 


*-* bir Çarşamba gecesi klasiği olarak dün uzun zaman sonra ooze'daydım. sigara yasağı iyi oldu oram buram yanmayacak, saçım sigara kokmayacak derken içerisi bu sefer ter kokusundan geçilmez olmuş :S yeminle ben sigara kokusuna razıyım yani! bence kapıda çanta kontrolü yapılırken koltukaltı kontrolü de yapılsın ,stick sürmeyenler alınmasın arkadaşım! hayır yani kokoş kokoş parfümleri kullanmayı, badana gibi makyaj yapmayı, saçları jöleleyip janti gömlek giymeyi biliyorsunuz ama dibinize köşenize de önlem alın yahu! ( sebastian not al evladım : bu konuyla alakalı dışı seni içi beni yakar kadın tipi hakkında bir bilog yazısı ) 


benim için patates kızartıp yogurt soslu yer misiniz? bir tabağı için cinayet işleyecek kadar gözüm dönmüş halde! :(


kisses.


marlene , just. 

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!