7 Kasım 2009 Cumartesi

Josephine üzeri Marlene

Bakın saklandığım köşeden bloğa " mıhahaa" diye Türk filmindeki kötü adamlar kıvamında gülerek girenlerinizi görüyorum, vallahi de saray leydisi tarzımı bir kenara bırakır, eski kenar dilberi yeni popçu kıvamında üzerinize atlarım! Hiç hoş olmaz bu soğuk Kasım gecesinde. Hem başlık ne keddar pembe, ne keddar yumuşak bir şey!

Şimdi Josephine diyince aklına esmer şekerlerinden başka bir şey gelmeyenlerin bu saatte google amcayı gidip uyandırmamaları için Marlene the ev dekorasyon gurusu hizmette sınır tanımıyor ve bu Josephine nedir anlatıyor.

Öhhöm, bunca cümle aslında hepinizin bildiği bir kanepe türü için! ahhah hastayım dekorasyon dergilerine ya. onca zamandır bildiğimiz, gördüğümüz şeylere antik kuntik adlar takıyorlar ki işin uzmanları tvde, dergilerde konuşurken " vıyyy" diyelim, hemen nete bakalım nedir nedir diye. Moda için de aynı şey geçerli. kaldı ki orda daha karışık ve bir o kadar havalı bir terminoloji kullanıyorlar ki, biz bu çemberin dışında kalan halk Nijeryalı gibi bakıp kafamızı kaşıyalım.Zaten o dergilerde yazan, kışın burnu açık ayakkabı giyen, mıy mıy konuşan kokoşların da ağzını burnunu kırasım geliyor! ulen dümbük! ben de senin gibi tuvalete bile arabayla gitsem, süper lüks plazada, fırın gibi odada çalışsam, yabancı dergilerden arakladığım haberleri az buçuk kıçı kırık eğitimle versem yazı diye, bassam paraları heralde kışın ortasında bir lokmacık tüvid ceketlerle, sezon trendi burnu açık ayakkabılarla giderim işe! vallahi durduramıyorum kendimi fırlatacağım pembe banu alkan terliğimi!

ya ne diyordum bunlar yüzünden gece gece dellendim yahu..hah koltuk kanepeden girmiştim konuya. işte bu Josephine denen , şu yanda da görebileceğiniz , 10 klasik kanepe türünden
gönlümde taht kurup tepesine de beni oturtanı. Aşk-ı memnu dizisinde çarpık bacak Bihter'in odasında vardı yanlış hatırlamıyorsam. Bir diğer şahane model ise Chesterfield. kendisi de adı da pek hoş. Bir diğer ilginç adlı model Tuxedo olup, her ne kadar fonetik itibariyle Tudor kanıma yakışsa da rahatsız görünümü ve çirkin tahta ayakları ile gönül listemden epey uzakta durmakta. Bu bahsettiğim kanepelerin fotoğraflarını da koyarsam o çalma çırpmacı dandik moda yazarlarından farkım kalmaz o yüzden bir kış gecesi eğlencesi olarak bu zevkli kısmı size
bırakıyorum. ( allahım nası mesudum! bir yazıda ilk defa kendi alanımı ilgilendiren sözcükler ve göndermeler kullandım oh şükürler olsun ahahaa--ho? anladınız umuyorum hangileri ?? )

tamam işte bu da böyle bir Kasım'ı karşılama-idare etme-gönlünü yapıp gönderme yazısı olsun. Aralık'ta görüşürüz kısmetse.

xoxo!



*****
ahahaha :D noldu? yok yahu şaka şaka. Epey boşladım bloğu neyim ama inanın kendi dertlerim yüzünden başımı gömdüğüm kumdan çıkaramadım Ekim ayı boyunca. Daha önce belirttiğim gibi " 5 cümle 1 fotoğraf " blogçusu gibi de hissetmiyorum kendimi. Gerçi öyle olsa twitter'ın daha genişletilmiş hali gibi rahat rahat kullanır , günlerce terbiyesiz gibi uzak kalmazdım buradan ama ara sıra içime bir ikircikli kadın kaçıyor biliyorum. ( ikircik denen şey sözlüğe göre kararsız olan, endişeli bir modda olma durumu. bir nevi anne :) ama ben daha çok " rahatsız " anlamını uyduruyorum kendime)

Her yılbaşı öncesi yapılan hediye listesi gibi " karar " listesi olur ya hani, ben de bu sene o listeye " bloğu her daim kullan. yeri gelirse çekinme ergen kız günlüğü ya da umutsuz ev kadını moduna bağla ama kullan şu bloğuu lan!" gibisinden bir karar ekleyebilirim. Hayır hayır bu sene de sarışın olmuyorum korkmayın :D ama " eski beden ölçüne dönmüş ol!!" listemin başında beyaz mendil ile " haydi liilililili yar haydi lilili yar" şarkısıyla diğerlerini karşılayacak eminim. Yenilmeyeceğim sana hipotiroidi!! ( gözleri puslu ve nemli, uzaklara bakan marlene )

gute nite all!

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!