13 Mart 2010 Cumartesi

april,my happiness

                                                                    küçük adamım
^^ Astroloji bazıları için gazete eklerinde "günlük burç falınız" köşesinde yer alan saçma eğlenceli yorumlar bütünü, bazıları içinse üzerine düşünülmesi, kafa yorulması ve dikkat edilmesi gereken popüler bir bilim. ben "her şeyden biraz" mantıgında -ki bunun toplumdaki adı maymun iştahlılık oluyor- olduğum için ne burun kıvırıp küçümsüyorum ne de fanatiği olup hakkında sayfalarca araştırma yapıyorum. hangi gezegen neyi etkiler, hangi günlerde enerjim düşük olur, ay evi-güneş evi vs gibi şeyleri bilmem, üzerine düşersem de daral gelir,sıkılır ve uzaklaşırım. o yüzden burçlarla olan ilişkimi "seviyeli ama sıcak" kıvamda ilerletiyorum. 
^^ şimdi hangi gezegen neyden sorumludur bilmem dedim ama bunların arasında ivedi suretle geri geri giderek insanın sinirini zıplatan bi denyo var ki adını da burda vereceğim, aha da verdim : Merkür! bu dengesiz yüzünden aylık burç yorumlarını korkarak tek gözüm kapalı okur oldum. çünkü bu arkadaş ne zaman geri bassa işler güçler duruyor, karar almak insanı ishalmiş gibi geriyor,terslik üstüne terslik yaşanıyor. hayır yani "aman allahım merkür geri gidiyürr" diye kendimi yataktan yatağa atmıyorum ama gözle görülür bir takım şeyleri deneyimledikten sonra epey kıllanır oldum bu tipsizden ben. 
^^ dur ya merkür'e saydırdım ama Aralık'tan beri geri giden Marstı bu sefer. beklenen olayların gecikmesi, maddi kayıplar ve kazalar vs gibi şeyler için uzmanlar "buna daş atın " diyorlardı. "dı" diyorum çünkü 10 mart itibari ile kendine geldi ve artık düz ilermekte kendisi, oh hadi geçmiş olsun. bakalım yakında hangi ahlaksız geri gidip bizi dürtecek?
^^ yahu ben bu postta sadece " Nisan bebeğimsin, bekliyorum dört gözle" diyecek ve hemen kaçacaktım ancak ucundan rezzan kiraz oldum :S  neyse artık. ayrıca şu an kaba etim isyan bayragını açtıgı için sandalyeden uçarak yatağa konuyorum. 

xoxo.


çok mühim not : o sıcak su torbaları var ya, onlar resmen ilkel terminator lan! az öfkem ve acım geçsin yazacağım ama bence onlar size saldırmadan siz onları 8 parçaya ayırarak her parçasını bir yere atmak suretiyle onlardan kurtulun. insanlık sinsi bir tehlike altında! 
uyarımı yaptım, gidebiliriz sebastian. 

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!