7 Ekim 2010 Perşembe

my style is di bom digi bom di deng di deng digigi

                                                  Ekim ayısına uygun fötö
                                                          
^^ ben Ekim ayısının geldiğini üşüyen ayaklarımdan değil, "yaz ne güzeldi he mi?" diye hayıflanan pıtırcıklardan anlarım ki bu grup daha 1 ay önce "ay kış gelsin yetti artık!" diyen insanlardan oluşur. böyle de doyumsuz, "hep benim istediğim olsun" kılıklı insanoğlu işte. tamam ben de zerre hazetmiyorum kat kat giyinelim ( kaldı ki giyinemiyorum o ayrı), boğazlı kazaklara mahkum olalım ( yok ben boğazlı kazak da giymiyorum), eller ayaklar buz gibi dolaşalım ( bunun için süper bir fikrim var ilerleyen günlerde söylerim belki) ama yani isyan edip harap olmak yerine baştan kabul edelim ki summer is over. 


^^ tabi bu gerçeğe dirensek de, bedenin hemen kış formuna girip göbek salmak için nasıl heveslendiğini ve küvette biriken bir kaç çeşit peruk yapmaya yetecek kadar saçı görünce bence beyaz don sallamak suretiyle teslim olalım. daha yorgunluktan yataktan çıkamama ve "her düşen yaprakta sen varsın sevdicekimmm" melodramından bahsetmedim bile farkederseniz. 


^^ kendi başına zararsız takılan sonbahara böyle atmasyon romantik öğeler iliştirip bok etmek de insan icadı. lütfen bu Ekimi de, bütün yaz yaldır yaldır o beach club senin, bu disko benim gezip kuzu avına çıkmış kurt gibi bir şey düşürmeye çalışmış ancak başaramamışların " kısmet kışa artık" niyetlerine "fon" olarak kurban edilmesine seyirci kalmayalım. zaten öyle " hırkasına sığınmış, hüzünle şarabını içen insan" modlarında aşkı bulamazsınız bak benden söylemesi.


^^ astroloji ile ilişkim "bakalım bugün ne olacakmış" diye burcumu okuyup eğlenmekten öte değil ancak bazı uzmanların çıkıp " şu gezegen geri gidiyor, bu bununla düğüm atıyor diğeri köşede amuda kalkıyor aman dikkat " tarzı açıklamalarına en az daha mevsim başında ortalığı ayağa kaldırıp felaket senaryoları üreten hava durumları kadar sinir oluyorum. yine de bu aralar garip bir şeyler var evet, herkes accayip gergin, tek kaşlar hep havada, beklenen haberler gelmiyor, dandik küstük bir sürü insanla uğraşmak gerekiyor. ee tabi sen ver gazı " ay uranüs'ün etkisi, ay bu merkür'den dolayı " diye sonra da "ama bunlar hep iyiliğimiz için, yenilik yenilikler güzellikler, hep yeni başlangıçlar, eskiyi unutmak lazım, her sey iyi olacak iyiyiiyiy"  diye mıymıyla. pardon ama "bisktrgit!"


^^ şimdi yukarıda çemkirdim ama yenilik, yenilenme adına elbette bişeyler oluyor tabi ama temkinli insanım ben önümü görmeden cuppala atlayamam üzerine o yüzden sinsi bir sessizlik içinde fıtı fıtı ilerliyorum karlı kayın ormanında ehahaha.


^^ bence artık çanlar blogger meetings için çalabilir. hırkalarımızı giyip şarap içelim romantizmden uzak ahaha


marl. 


p.s: şunu telefon melodim yaptım ve çaldığında oynamaktan telefonu açamadığım için güzel küfür yiyorum : başlığın ta kendisi evet
p.s: şunu da otobüste fln dinleyip uzaklara uzaklara bakıyorum sonbahar kızı olup.( gossip girl sezon 4, bölüm 2 sonu. bence bi izleyin) 



4 isyancı:

Modafobik dedi ki...

Iııh cık hayııır summer daha over olmadı!
*Yazık, kışın geldiğini kabullenemeyn biz zavallı, kar yağınca alışır alışır."
hehe :D

marléne the third dedi ki...

kardan önce fırtına ve yağmur da gayet alıştırır bence ahaha

October Swimmer dedi ki...

önceki meetinglerinize baktım, son derece kızsal hadiselerle doluymuş
bence bunu halka açık hale getirin ne o öyle altın günü gibi :)

marléne the third dedi ki...

bah bah! tohtor bey laf dedi bah :D ahaha ya şekerim "siz de gelin yemiyoruz" diye açık açık yazdım ama kimsecikler gelmedi. o halde ilk meetingde kafadan varsın söyleyeyim ahaha

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!