21 Ocak 2011 Cuma

omg! i love you!

                                        tabi burada orjinal boyutta koyamayınca bok oluyor fotoğraf o ayrı 
^^ 4 sene önce yeni aldığımız eve bakmak ve fotoğraflarını çekmek için gittiğimizde,bir anlık dalgınlık ile babamın elinden merdivene atlayan ve gözümün önünde bütün merdiveni rulokat misali döne döne inerek ekranını cortlatan cağnımın içi sony cyber shot'tan sonra tahmin edildiği üzere ev halkına hayatı zindan etmiş ve 1 hafta sonra bu kadar zamandır kullandığım Pentax'a geçmiştim.tanışmamız biraz eve gelen cici anne gibi olduğu için, bir süre kendisiyle sadece profesyonel bir çıkar ilişkisi kurdum. yani sevgi yok,bağlanmak yok sadece çek fotoğrafı ve arkanı dönerek git.(şimdi böyle yazınca da insanın aklına fotoğraf harici her şey geliyor töbe töbee) tabi o da böyle bir durum karşısında haklı olarak "keyfim olursa çekerim" moduna girdi. sanmıyorum ki dünya üzerinde fotoğraf makinasının gününde olmasını bekleyen benden başka bir insan olsun. bazılarınız hemen "ayarlara bi bak, ışığı kontrol et" gibi cümleler kurmaya niyetleniyor görüyorum ama bence yapmayın. 4 senedir elimde olan makina ve çekilmiş, çekilmeye çalışırken zaman zaman can verilmiş ve artık makinayı tanımış olanlar tarafından da kabul edilerek "ohaa resmen günündeymiş yine" diye yorum yapılan bir sürü fotoğraf var. şimdi bu kadar yazınca da "toplaşın aranızda bana bi makina alın ulen, lütfen" alt mesajı vermiş gibi oldum (lakin bir sabah kapımda hediye paketi bulursam buradan tek tek isim vererek reklamınızı yaparım tabi eheh) ama hiç alakası yok,post görseli yapınca öyle bi paylaşım olsun, bi detay olsun dedim. (hediyenin büyüğü küçüğü olmaz,gönlünüzden ne koparsa için mail adresimden bana ulaşabilirsiniz eheh )




^^ şimdi gelelim bu postun asıl konusuna! uzun süredir blogda aşk hayatımdan söz etmiyorum lakin şu üstte kolajda bulunan ve hemen altta videosunu paylaştığım anarşik ile bi süredir aşk yaşıyorum. yaşıyorum dedim çünkü kendisinin bundan haberi yok. olsa bence değil 2011'in son yüzyılın hadi abartmayayım son 50 yılın falan en şahane aşkını yaşardık bundan eminim. lakin nette kendisi hakkında çok fazla bişey bulunmadığı için hiç tarzım olmasa da ilk adımı benim atmam gerekecek.tabi bunun için öğretmenlik yaptıgı Güney Kore'ye gitmem lazım.her gece secret yapıp evrene sesleniyorum. hadi inşallah dinimiz amin.(videodan çaldıgım bu karelerden oluşturduğum kolajı wallpaper yaptığımı söylememe gerek yok sanırım. uh yea ergen marl!)
mimiklerine, sivri burnuna, anarşikliğine kurban olduğumunun Ross Gardiner'i! gel yağrrim ol, evimin erkeki, kalbimin piirensi ol! sen bi gel ben de kapatıcam facebook'u falan bak söz!





kisses.

9 isyancı:

Duysev dedi ki...

twitterda linkini paylaştğında bu fevk-ü şahane ile ben de tanıştım. Sahiden coolluk akıyor mimiklerinden, ağzını büküşünden. Hatta öyle etkisinde kalmış olmalıyım ki, facebookumu kapattım:) şaka şaka zaten düşünüyordum kapatmayı, bu zat-ı muhterem fikrime mum dikti.

Leah dedi ki...

Hahahahah çok iyi ya seviyorum böyle aşkları. :D

Kız Güney Kore'ye gitsen orda da çılgın çocuklar varmış Kore dizilerinden gördüğüm kadarıylan Ross'un pabıcını dama atmayasın sonra. :p

marléne the third dedi ki...

@duysev : fena bişey ehehe. kapattın yani hesabını? :)sen kaç gündür temizsin? ahaha

@ leah : onu dediler evet ama önce bi gidip göreyim Rossumu,bi koklayayım olmazsa bakarım hazır gitmişken yea :D

Sel dedi ki...

En kötüsü ne biliyor musun? Gidip çocuğun Facebookunu bulamayacaksın :)

marléne the third dedi ki...

@sel : çocuk başına geleceği tahmin edip benim gibi açlar için blogunda mail adresini bile vermemiş ahaha

noraashira dedi ki...

evrenden yardım bekleme, öyle olsa ben alexander skaarsgardla çoktan dünya evine girmiştim :)

Mr.Colafornia dedi ki...

yok deve dicem, neyse ayni olayin sehirlerarasi versiyonunu yasiyorum bendee :p

Penny Lane dedi ki...

Çok tatlı imiş cidden. Gitmek lazım Kore'ye. Kore'ye gitmek lazım. lkfc:D

marléne the third dedi ki...

@nora : ahah evrenden bekleme atla git diyosun :D

@bugra: bi de yakınında birine aşık ol deli ahaha

@girl with the red balloon: önce ben gördüm ya bana neeeĞ!!

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!