24 Aralık 2011 Cumartesi

old ways, erased.

Çalışma hayatının bana kattığı en süper bi alışkanlık olarak (çünkü cici patronumuz sayesinde nonstop ofis içi yayın vardı) "Joy Fm dinlemezse ölecek hastalığı"m sonucu denk geldiğim bu sözleri anlamlı şirin şarkı, kar yağsın artık yahu! dedirtecek kadar popo donduran bu gri ve sevimsiz İstanbul gününe renk kattı.


belki dinleyince size de iyi gelir;





yılbaşı postunda görüşmek üzere!


p.s: Çalışırken müzik dinlemek süper bir lüks, bu imkanı size veren patronlarınızı sevin, el üstünde tutun çünkü adeta bir kelaynak kuşu gibi türü yokolma tehlikesi altında ehih.
p.s: klip de nebçim yerde donmuş kalmış töbe yarebbim hemen başlatın bence ahah.

3 isyancı:

Matissera dedi ki...

Marl'cım, kendini bildi bileli müzikle uyuyabilen, ve uyanır uyanmaz yataktan kalkmadan en kötü radyoyu açan bir insan evladı olarak, şu son 4 yılı işkence çekerek geçirdiğim işyeri hapisanesinde, müzik çok öenmliydi, müziksiz hiçbir an olmazdı. İşe ilk başladığımda oha süper lan! demiştim. Oysa ki nereden bilebilirdim o gün dinlediğim müzikleri 4 yıl boyunca hergün aynılarını dinleyip öğüreceğimi, kasım kasım kasıcı tripler ve o müzikler... ha bu arada istediğimiz şeyleri açabiliyorduk değiiklik olsun diye arada ama, patron, "aa süper" deyip ardından çaktırmadan değiştirip yine o ayyynı parçaları açıyordu.
Yani böyle uzun uzadıya anlattım kusura bamya ama, benim yaram bu kardaş :/
bu kadar müzik aşığı bir insanı bıktırttılar, aman diyim müziği de onlara kalsın uh! diyerekten kaçtım, şimdi orada dinlediğim hiçbir parçayı bir daha asla dinleyemiyorum O_o

marléne the third dedi ki...

ahaah sizin patron Joy Fm'i bilmiyormuş bence :D Radyo tabii eninde sonunda bi şarkıyı en az 3 kere çalacak gün içinde ama süper sıkıcı ve beyin yiyen bir işteyken zaten duymuyorsun şarkıları falan da azıcık mola verdiğinde sandalyende kaykılıp çayını içerken hele de bi de sevdiğin şarkıysa uff işte o an tadından yenmiyor :)

Matissera dedi ki...

radyo yasaktı :/ bazen sadece sabahları ilk 15dk. trt fm ya da ormantik radyo :D
evet bi süre sonra ne çaldığını falan anlamıyorsun zaten, ama aynen dediğin gibi mola verdiğimde hele de patron dışarıdaysa tadından yenmez o zaman :))

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!