1 Şubat 2012 Çarşamba

..everyday i missed you more

^^ Çocukluğunu Eskişehir'de geçirmiş biri olarak bence karın,buz ortasında yaşanabilecek en çılgınatar çocukluk anılarına sahibim. Ders aralarında kendimizi tepeden poşetle cup diye bırakmak mı dersin, dev gibi karların içinde tavşan gibi hoplamak mı dersin, ağzının ortasına içine taş koyulmuş kartopunu yiyip kan içinde kalmak mı dersin hepsini yaşamış -en sonuncusunu yaşamamış olaydım iyiydi tabi- olduğum için, 10 sene İzmir hayatından sonra ilk defa böylesi yoğun karla yeniden karşılaşınca, zekam aynen yılbaşı ışıklarında olduğu gibi 5'e düştü. Karın ilk yağdığı akşam da bi hayli hazırlıksız yakalanmama rağmen sokağa dökülüp kar sevinci yaşayan bir avuç insanla birlikte hepten uçtu gitti beynim oradan oraya sevinçle koşup zıplayan bişey oldum. 


^^ Tabii bütün bu curcuna, sevinç bütün gün kalorifer önünde oturup sokağı kesen yaşlıların "cıkk..tutmaz bu kar..mehh mehh" diye diye evrene yaydıkları o muazzam enerji sonucu tutunamadı ve yitti gitti güzelim kar. lakin bir semt dolusu yaşlının unuttuğu bişey vardı ki, o da mahalle baskısıyla Emrah gibi şeyine baka baka giden karın 1 hafta sonraki dönüşünün mıtteşem! olacağı ahaha! 

                                       2 gün önce, gece 02:30-balkondan
^^ Yaklaşık 3 gündür durmadan coşan kar sonucu yaşlılar ve kucaklarında pinekleyen kedileri şaşkın, ben ve benim gibi kar canavarları sevinçli lakin bugün nette dolanan "en baba yağış yarın" dedikodusu canımı sıkmadı değil çünkü yarın Avrupa yakasında olmam gerekiyor ve şimdiden "burasıı Muşturr yolu yohuşturrr giden gelmiiyüürrr" türküsünü çığırmaya başladım. bu arada yarım teras olması yüzünden içine yağan bir mahalle kar sonucu balkonda kendi kardan adamımızı beslediğimizi söylemiş miydim?

                                               "abeey silem mi abbeyyy?"

Bu da böyle soğuklu, karlı, kışlı bir post olsun, hadi bakalım görüşürüz.
Marl, the karda yuvarlanan.

p.s: Şu şarkıyı da döndüre döndüre dinlemekten bi hal oldum ama bi söyle haksız mıyım? tıktıktık!

2 isyancı:

Dudu dedi ki...

Ben bu sarkiyi cok seviyoruuuum! Kesinlikle haksiz degilsin :)

marléne the third dedi ki...

@Dudu: oley! bi sürü insan dinledi ama kimse sevmedi diye hayıflanıyordum ben de ehehe ;)

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!