31 Ağustos 2012 Cuma

Bitmeyeydi iyiydi

Yazar burada hem 15 gündür oldugu tatilden hem de güzel,tatlı sıcak havalardan bahsediyor tabiki de. Aslında hiç de aylara,anlara yapışıp kalabilen bir insan değilimdir ama bu sene neredeyse bütün yazı çalişarak geçirip son anda tatile dahil olunca, o tatil de bir tatlı bir tatlı gelince fena mızlanır oldum. Üstüne bugun türlü yerlerde "yazın son günü"yazılarını (ki degilmis yahu Eylüllü bişeymiş kandırmayın insanı) görünce iyice okula dönecek çocuk tribine bağladım.
Bu sene tatilimin çoğu anında içimde hayata karşı birşeylerin gerçekten değiştiğini görerek şaşırdığım,bolca mutlu ve huzurlu oldugum zamanlar oldu. Güzel anıların, milyon tane fotoğrafın, cillop biironz tenin yanına eklendi bu duygular.Hepsini alıp 3 gün sonra yeniden karmaşa yumağına dönüyorum mecburen.
Bu arada laptop kafayı yediği için bu yarı duygusallı satırları dolunay ve mum ışığında, kucağımda gurlayarak uyuyan bir kediyle, telefon ekranına pıtı pıtı vurarak yazıyorum ki her blog postunu ciddiye alarak yazar edasıyla yanında içeceği pc başında yazan asık suratlı Alman mürebbiye kılıklı biri için hayli değişik bir deneyim oluyor. Bir sürü fotoğraf koyacaktım ama blogger applicationu ile henüz kaynaşamadık bence biraz daha görüşmemiz lazım.zaten yenilik dendiğinde hem heyecandan gözleri büyüyen hem de bi yandan reddeden insan için ilk tanışmada yelkenleri indirip teslim olmak mümkün değil ahaha.
Bu postu da mesajlı falan minnoş bir şarkıyla bitirme niyetim vardı ama şu anda tam olarak son teknoloji ile sınanan nineler gibiyim bi link yapıştırdım artık açılırsa dinlersiniz olmadı zaten azıcık güne evdeyim bi şekil hallederiz.

http://www.youtube.com/watch?v=QqdFTPyW5L0&feature=youtube_gdata_player

Eylül'de görüşürüz. (yani..muhtemelen ahah)
Marl

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!