2 Şubat 2013 Cumartesi

saturday night fever?

biraz büyümekle mi alakası var, yoksa İzmir'de olduğum zamanlarda her Cumartesi illa da kendimi sokağa atıp tabiri yerindeyse "zebahlara kadar densss densss" modunda takılıp doyduğumdan mıdır nedir artık bünyemi Cumartesileri ayağı yanmış kedi gibi oradan oraya dolanmak için şartlamıyorum. ahaha dış ticaret eğitimim sonrası staj günlerini hatırlıyorum da, Cuma ve Cumartesi birazcık az eğlenmiş olsam bütün hafta somurtarak geziyor ve "haftasonu eğlenmek zo-runnn-daa-yığğm!" diye milleti darlıyordum. güldür güldür geçen öğrencilik sonrası iş hayatı gencecik halime epey ağır gelmişti ve ayaklarım kopana dek dansetme, kusmaktan sabaha dek uyuyamama hallerini kendime "nefes aldırma" olarak görüyordum. tabii bütün bu cümlelerden sonra artık haftasonlarını yanımda bitki çayı,kucağımda kedi, tv başında uyuklayarak yaşıtlarımın çocuklarına patik örerek geçirdiğimi sanabilirsiniz ki yapmayın kalbinizi pis kırırım! söyleyeyim ahaha.

ancak itiraf etmem lazım ki ortadan "haftasonunda gece dışarı çıkıp kendimi heba etmeliyim" gerekliliği kalkınca gelen rahatlamayı sevdim. tabii bazı geceler yine en koyu göz makyajımla sabaha kadar içip ayaklarımı zıplamaktan ağlatıyorum ancak 30'a 2 kala,bu gecelerin düşen sıklığından bedenen çok memnunuz!

bu postta "pizza-bira-film geceleri"nde izleyip de bayıldığım son 3 filmin trailerını koyuyorum, belki bu akşam evdeyseniz ve ne izlesem diye turluyorsanız bir ışık yakar.




  

3 filmi (ve müziklerini) de inanılmaz sevdim!

bakalım siz de sevecek misiniz?

enjoy!


1 isyancı:

bircanın renkli dünyası dedi ki...

ızlemıstım sanırım :d güzel tercıhler :d


Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!