28 Ocak 2010 Perşembe

marlene@work!



    marlene temsili eheh

ev kadını olcam ben yeaaa! :(

duruma alışıp,olayı rutine bağlayıncaya kadar haftaiçi "10:30'da yatan ot insan" moduna geçiyorum canlar. bu daha 4.günüm ancak gerek ofis ortamı gerekse ortam müdürcükleri yüzünden kaşım gözüm atmakta. çok değil bir süre sonra yeniden evimin kadını, osmanımın anası olurum ben yine ahaha. parası batsın amaaan :D 

kisses! and gute nite! :(


4 isyancı:

Unknown dedi ki...

ahahah daha dur yahu.
4. günden hemen sukoyverme.
alışırsın belki :)

marléne the third dedi ki...

günde 10 saat çalışanın elinden alınmış olan ofisteki masasından "bulut-gökyüzü" görme hakkının en anarşik savunucusuyum.
bundandır isyanım:(

noraashira dedi ki...

Mar bence sen wonderland'De yaşıorsun, real world is so cruel :))

marléne the third dedi ki...

mikiim öyle realitiyi ben:(
tepemde de florasan.
allahım yıllardır bu sartlarda çalışan insanlara mesihlermiş gibi bakmaya başladım :S

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!