13 Mayıs 2010 Perşembe

the gathering ( yok canım bu bloggerlı olanı)

hola canım.
uzun zamandır post yazmadığım için " noldun marleneğğ?" demeye fırsat bırakmadan kafadan giriyorum posta :

^^ İzmirli (kadın) Bloggerlar dün 3.buluşmasını gerçekleştirdi, oh iyi de oldu valla. fekat, ilk ikisine katılamamış olan marlene insanı nerdeyse dün akşamı da kaçırıyordu. süslenip püslenip kendimi durağa attıktan tam 1.5 saat sonra masada arz-ı endam edebildim. Balıkesir'den mi gidiyorum Karşıyaka'dan mı bilemedim yeminle ya.. hayır bi de sinirlenince içinden demet akalın çıkaran insanım, yarım saat sonra durağa camlarından insan fışkırtarak gelen otobüs durağı es geçer gibi olunca, şöförün gözünün içine bakarak " saat kaç oldu be nerdesin? bi de almadan geçiyorsun tüü allah cezanı versinn" sözlü ifadesini destekleyen bir takım el kol hareketleri yaptım. ha yaptım da noldu? adam 2 adım ötede şak diye durdurdu otobüsü, kapıları açtı. az önce çılgınlar gibi hareketten harekete koşan ben değilmişim gibi, ama adamın gözüne bakmadan usul usul bindim otobüse. hanım hanımcık oturdum inene kadar da.

^^ gittiğimde girizgahtan pratik usül geçerek,olayın gelişme bölümüne bıraktım kendimi. nefis blogger hatunlar, mekanın hoşluğu,tepemize inerek bizi olduğumuzdan daha seksi gösteren kırmızı lambalar, gece boyunca yiyip bitiremediğim devasa salatam ve güp güp yuvarladığım biralarla gece süperdi. fekat gerek masanın uzunluğundan gerekse dibimizdeki canlı müzik yüzünden, gidenler sonrası çekirdek aile boyutuna gelinene kadar masaya hakim genel bir muhabbet olamadı. ben de bu boşlukta fotoğraf çekmeye niyetlendim ama masada aslan gibi yatan " baba" makinaları görünce benim minnoş pentaxım, halk arasında kalmış manken gibi tribe girdi. 3-5 fotoğraftan en elde kalanı deneme amaçlı çekilen şu kare oldu: 


                                                   3 su bardağı, çok sanatsal.
                                                          
neyse ki gece boyunca doorstepping  şukela makinası ile epey fotoğraf çekti, twittera gönderdiklerini saymazsak, postunu merakla bekliyorum :) ( insan gibi çıkmış olsam bari yarebbim, 100 küsür izleyiciyi kaybetmek var işin ucunda ahaha) 

gecenin mimari olan doorstepping' e teşekkür ediyor, devamını bekliyoruz ehihih.
kissess!


p.s: severek takip ettiğim ve uzaklarda olan birkaç blogger! yolunuz İzmir'e düşse de, diğer buluşmada gül yüzünüzü görsek ;)


8 isyancı:

keddynindukkani dedi ki...

Merhaba,
özellikle diktiklerim ve tasarladıklarımı yayınladığım bloguma beklerim

http://keddynindolabi.blogspot.com/

banyosuyu dedi ki...

oooyy oyy keşke düşse keşşşkee.

Hande dedi ki...

şekerim doorstepping bol fotolu bi post yapmış.. benimki de yolda.. :D
daha nice buluşmalarda buluşmak üzere :DD

marléne the third dedi ki...

oh en sonunda :) bekliyorummm

Matissera dedi ki...

İyi ki geç de olsa geldin, çook tatlısın :)
Daha çok buluşucaz, sohbet edicez...
İstanbul tayfası da gelsin hele bi büyük buluşmamız bomba olacak :)

marléne the third dedi ki...

canım :)) iyi ki gelebilmişim bu sefer :) muhabbetin sadece blogger üzerinden devam etmeyeceği kesin ;) mujuks

pinosh dedi ki...

tanıştım, tanıştığıma pek bi memnun oldum. yine olsa yine tanışırım!!!

marléne the third dedi ki...

:)) pinoshcum bi dahakine dinlenmiş ol, bırakmayacağız hemen ;)

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!