25 Aralık 2010 Cumartesi

someday you wish you were a better man

                                   sanki olay yeri incelemeden gelmiş tipe bak.
^^ yaklaşık 10 gündür malumunuz, minik adam Mr.Winter ile evin içinde fantastik maceralar yaşıyoruz. çünkü kendisi ayakkabılık altı, çamaşır makinası içi de dahil olmak üzere boş olan tüm kenarlara,açık çekmece-dolap gibi yerlere çıldırıyor ve kedi olmanın verdiği avantajı sonuna kadar kullanıp " kafam geçiyorsa popom da geçer lan" diyerek mütemadiyen kaybolup duruyor. ona göre çoh eğlenceli bişey bu ama evdeki en garip sesi çıkaran şeyi bulup sallayarak oda oda dolanan ben olduğum için bana göre hiç de eğlenceli değil. ayrıca kayıtlara geçmesi için söylüyorum, henüz sırrını çözemedim ama bu kedi bildiğin uçuyor.yoksa nerede olursa olsun patileriyle sırtıma birden pat diye yapışıp yanağımı yalaması olacak iş değil.aslında kediyi kapıp "havada duruyür, şahitlerim var!" diyerek kapı kapı reality show gezmeyi düşünmüyor değilim çünkü böyle yazıyı paylaşmakla, eşi dostu "kedi var!" diye dürtmekle bi halt olmayacak.


^^ bunu söylerken tüylerim tiken tiken oluyor ama bu kediler bence bizim göremediğimiz bir takım garip şeyleri görebiliyorlar.tamam görsünler tabi o da onların bileceği iş ama gece gece insanın karşısına dikilip dikkatlice bakıp bi de kendi kendilerine (?) konuşuyorlar ya orada bi aklım çıkıyor benim.


^^ otobüste yanınıza "kullandığı şeyin yokluğundan dolayı az sonra krize girecek gibi duran, kıpır kıpır bir tip" oturduysa ve anında kalkmanız ilgisini çekerek sizi hedef yapacaksa, o yol Karşıyaka-Bornova gibi kısa bir yolsa bile saatler gibi gelebiliyormuş ben geçen akşam bunu gördüm.ayrıca sert bir darbede elime dişlerimle beraber dökülebilecek braketlerden dolayı yemin ediyorum yol boyunca "gözlüğü olduğu için kavgaya gir(e)meyen,dötüm dötüm uzaklaşan erkek" psikolojisini de dibine kadar yaşayarak hepsine hak verdim..haa tabi sonra ben indim, bişey olmadı yani boşuna panik olmuşum eheh ama içimde "dur şu elimi çaktırmadan şuraya koyayım da en azından yüzümü korurum bişey olursa" gibi triplere girerken dışarıdan at üstünde ülke almaya giden bir İngiliz gibi görünebildiğim için kendimi tebrik ediyorum, afferin Marl; koçumsun! heheh.


^^ yılbaşı planı netlik kazanırken ilk defa dolabı açıp "ne giyicem yeaağ" tribine bağlamıyor oluşum acaba 2011'in güzel ve umut dolu bir yol olabileceğine dair bir işaret olabilir mi? ahah böyle boktan işaret mi olur lağn? öyle umut falan da yazıp denedim sizi çünkü hala aranızda "şans getiren kolye,taş,bileklik,bok püsür" aratarak bloğuma düşen insanlar var.şimdi bu cümle yüzünden birçok masum ve yüreği temiz insan daha gelecek muhtemelen o yüzden kendilerine bişey demek istiyorum: zamanında "şans getircek!" diye tonla çerçöp biriktirmiş biri olarak şundan eminim ki ne kadar çomaklarsan o kadar uzağa kaçıyor bu şans denen denyo.o yüzden şimdi elindekini sakince yere bırak ve nefes alıp vererek 72'ye kadar say.eveet şimdi de gözünü kapatıp kendini güzel bir ormanda düşün..ay pardon bu başka bişeydi ya ahaha.


senenin son postunda görüşmek üzere, çavçav!


      
                          

3 isyancı:

dwarfwaves dedi ki...

bu ufıcık tekirler cidden çok fene oluyor..fırlak,zıplak,kendini uçak sanan bu kedi canlılarından ben de geçenlerde buldum,araba çarpmış,totoyu tutamıyordu..eve aldım getirdim..bir gözü anyada,bir gözü konyadaydı eve getiridiğimde..ama bana ve evdeki kedilerime illalah dedirtmek için 3 günü bekledi,o anya konya gözler bir delinin gözleri oldu çıktı 3 gün sonra..daha sonrası kabus,sonrası çıldırma,sonrası tufan...allahtan sahiplendirdim..yoksa ben ve kedilerim evden kaçıp bir mor çatıya sığınacaktık.. =D neyse çok şükür ve amin..umarım sen o sınıra yanaşmazsın ve de umarım tahammül eşiği yüksek bir sevgi pıtırcığı sahiplenir bu yavruyu...kolay gele.. =))

marléne the third dedi ki...

ahaha bi bana bu kadar şımarıyor aslında :)
çok sevindim yuvalanmasına darısı bizim Winter'ın başına...

Çılgın Eltiler dedi ki...

ay çok şeker bu mr.winter :)) kocaman öpüyorum onu..benim kedim de 2.5 hafta önce kayboldu,bulamadık..:( o yüzden nerede kedi görsem gözüm kalıyor :(...

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!