11 Aralık 2010 Cumartesi

cingılıbells cingılııbells




^^ azıcık kar yağsa aurasından romantik vibrasyonlar yaymaya başlayan güzide insanlar için sıcak şaraplarını ve sevdiceklerini hazırlayıp pencere önündeki pofuduk koltuklarına yayılma vakti geldi sanıyorum? bugün gördüğümüz üzere bu sene kış sağlam geçecek, daha bunun Ocak, Şubat hatta Martı var; o yüzden şimdiden sıcak şarap ve sevdicek stoğunuzu kontrol edin. bunun yanında önceden ayı ayağı gibi pofuduk terlikleri, geyik desenli yumuş battaniyeleri ve koala gibi 2 elle sarılacak kupalarını hazırlayıp en afilli pozunu keserek camda bekleyenlere de selam olsun.


^^ Aralık ayısına olan sevgim başkadır demiştim diğer postumda. çünkü ben 
süslenen sokakları,vitrinleri görünce anında 5 yaş zekasına düşerek ellerini çırpa çırpa ışıklara doğru koşan ve sonrasında kocaman gözlerle "eneee" diye sevinen bi insanım. ve takdir edersiniz ki bunu ancak yılbaşı zamanlarında gönlümce yaşayabiliyorum, kimse de " aa gerizekalıya bak" demiyor zira süslenen vitrinlere " anneeağğ baak" diye yaklaşan çoluk çoççuğun arasında kaybolup gidiyorum, bence iyi oluyor.


^^ her sene kur,sök,tıkıştıracak yer bul,bi daha kur derdinden bıkınca son 3 senedir falan eve de yeşillik katsın havası değişir diyerek kendisini kah girişe kah salonun köşesine koyarak gezdirdiğim yılbaşı ağacımı yeniyıl moduna sokmak için her sene bu zamanlar olduğu gibi yine ilham gelmesini bekliyorum.çünkü bu ilham denen ağzınıburnunukırdığımının şeyi gelmeden süslersem kendisi tam bir demetakalın ağacı oluyor sonra bön bön öylece bakışıyoruz yeniyıla kadar. bazen iyice çıldırıp "öleydim öleydiim de bu halimi görmeyeydim" diye uzun havaya geçmese belki dayanabilirdim ama bendeki de can yani.


^^ insanların her sene bıkmadan yeni yılı elinde sihirli çıbbığı olan kırmızı donlu bir peri gibi görmeleri ne zaman bitecek? hayır yani ne kadar ıkınarak, öyle de tee kök çakrandan, dilesen de 1 Ocak sabahı yine o göbeğinle uyanacaksın? hayalindeki kuğu kıvamlı prens/prenses yerine yanındaki adam/kadın tosur tosur horluyor olacak? ve işinden belki de hala nefret ediyor olacaksın? yani 1 Ocak'ın ya da yeniyılın gerçekten böyle bir sihiri yok,az rahat bırakalım kendisini, bi nefes alsın. o yüzden ben bu sene böyle hayaller kurup kendime işkence etmek yerine amaannn koy dötüne rahvan sözünü uygulamaya karar verdim. benim için büyük, dünyayı pembiş yılbaşı dileği yerine gelmediği için homurdanan insan kalabalığından kurtarmak için küçük bi adım.


marlene the affectionately yours.


p.s: buluştuk çok da güzel oldu postları için sırayla tıktık Doorstepping,Gutu, Matissera.

2 isyancı:

Aphraell dedi ki...

sevdicek stoğu tamam da sıcak şarap kısmında her seferinde kal geliyo bana, bi kere de aklıma şarap alıp sıcak şarap yapmak gelmiyo nedense?!?!

marléne the third dedi ki...

hayatım boyunca dibimde sevgilim sıcak şarap içen bi kadın olamıcam ben sanırım aphraell. hele dün tam beri'de devam edecekken "ya eve gidip tavla oynayıp çay içelim" dedik ya..son noktaydı bence ahaha :D

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!