26 Ağustos 2008 Salı

in the middle of the night... ( 02:48)

oysa uyumam lazımdı..yastığıma sana sarılır gibi sarılıp arada sırada esen rüzgarla huzurlu bir rüyaya dalmak..yine kızacaksın bana bu saatte yatakta degil de ekran basında oldugum için..yatacağım az sonra.....sen....çoktan güzel rüyalardasın oysa =)
çok yorulduk bugün..benim için ne kadar önemli bir şey yaptın farkındasın biliyorum =)telefonu sinirle suratına kapatma öküzlüğüme ragmen yine de gelmenden belli...otobüsten inip asık suratınla bana doğru yürürken gülümsedim ben ama kocaman yapraklı çiçekten göremedin yüzümü =) dev çiçeği elimden alıp ofise kadar taşıdıgında teşekkür ettim mi? ya da 40 dakikaya yakın beni dısarda homurdanmadan beklediğin için? ah...evet evet,trip atıyordum,şimdi ediyorum işte....
bugün iyi ki yanımdaydın.

" bazen varolmak bile büyük bir yardımdır..." demiştin ya bana bir kaç gün önce...tanıdıgım günden beri varlığın çok iyi geldi bana..hop...kalkmasın popo...bunları yüzüne asla söylemeyeceğim..

teşekkür ederim..
herşey için..
buralarda oldugun için...


yarın güzel uyan...


çünkü zor günler kapımızda.....

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!