31 Ağustos 2008 Pazar

...love...or...hate! me...

şu sağ köşedeki kırmızılı çapraza takıldı gözüm...
o çapraza basıp çıkmak kadar kolay olsa herşey diyorum bu gece yine..öyle tek tıklamalık olsa, ekranımızdaki o çok sevdiğimiz yerin ya da insanın resmine kavuşsak..sonra istersek dolduralım yine sekmelerce sayfayı ama an geldiğinde kolay olsa kurtulmak bir hareketle..


bu gece çok yavaşım...bugün beynimi yine suda bıraktım.
bu gece yine yorgunum.

deniz kokusu,yıldızlı gece,bir kaç damla yaş yetmiyor beni huzurla doldurmaya...
daha çok şey istiyorum hadsizce.
istemediğim şeyleri de düşünmekle yetiniyorum.
yarım yamalak kalıyor oysa hersey.
hani o bitince çerçeveletip duvara asılacak olan bir kaç binlik puzzle gibi,bitiminde herşeyin harika görünmesi gerekirken "ama bunun da renkleri salona uymadı ki! " demek kadar saçma şu an herşeyim ve ben.

beni neyin beklediğini bilmeden beklemek gibi..
saatleri değerlendirmek yerine geçişlerini izlemek daha çok işime geliyor.



yorgunum ben bu gece...

kokusunda huzur buldugum!
yanına kıvrılıp uyumak istiyorum sadece..





hişş...lütfen daha sessiz....




(bütün bunları cümlelere dökmeye çalışırken,boğazıma takılıp kalan yaşlara yetişti bir kaç şarkı...teşekkür etmeli...
"yani....." )

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!