22 Nisan 2009 Çarşamba

çiçek çiçek!


hıamm ne demişim, Cezayir rehberi hazırlayacagım her bişeyi anlatıcam ki giden olursa rezillik çekmesin. fikir güzel, unutulmadan yazılası fekat sonradan "hass işim gücüm mü yok " dedim. cidden aynen böyle dedim vala. ayrıca hangi insan evladı " cezayirr görcem ben" diye yollara düşer allaşkına? cidden yok bişey. yemekleri de, insanları da, trafigi de tırt nan gitmeyin. aynı paraya roma'ya neyim gidin mesela. adam gibi şarap içersiniz hem. baya yeşillik görünüyordu tepeden çok canım çekti benim. bir sonraki business trip orada olsun, işverene sunacagım ön şartım bu olacak. 

günlerdir belim agrıyor. giymeye vakti olmayacagını bile bile 5 gün için 62 çeşit kıyafet götüren sapık kadınlardanım ben. ayrıca 3 tane de parfüm götürmüşüm. hayır şişeler kırılmış olsa olay çıkartıcam orda, olay çıkartmak için bahane aradıgım nasıl da belli.hah ne diyordum, o agır bavuldan olsa gerek. inim inim inliyorum adım atarken. pazar günü kaba etime , muhtemelen evde kalmış hemşire tarafından öyle bir iğne yedim ki, belim derken ordan da oldum. acım büyük. (pislik yapmayın :))

bahar neyim yaramadı lan. anaa..yorgunluktan parmagım kalkmıyor. ayrıca sevgilimi koluma takıp bir daha gidesim var yeşillik yerlere. cumartesi aldık termosu kupaları gittik bostanlı sahilinde brunch yaptık. şahane oldu. i löv livin' here! 

uzun zamandır sürücü koltuguna oturmadım. gözüm kayıyor. eh geleneksel meryem ana ziyareti günleri kapıda iken aradan bunu da çıkartsam fekat benzin baba'dan olsa. o kadar da nazım geçsin yahu.

bahar geldi herkesin her konuda kısmeti açıldı ehaha. güzel güzel. olsun tabiy, paylaşıyorum sevincinizi :D 

bölük pörçük yazacağıdım başlık olarak ama birden feysbuk'un "aklında ne var" sorusu belirdi dedim ki : çiçekk çiçek!! bi de rakı- balık yapsam :/yeminne balık kokusunu sevmeyen biri olarak balık kokusu alınca kendimden geçecek kadar özledim balık yemeyi. ıhıh ton balığı aynı tadı vermiyor ki.  ( tamam sen kılçıgı en az olan balıktan yersin darling :) 3 kilo limon da hazır bekler masada hioah.  bu sefer kediler değil sen çıkar balıgın tadını.) 

çavv çavv!! 

p.s: "zor günler"? peeah. kafamı pat diye düşmeden tutmanın, küsmeden oyuna devam edebilmenin ve abuk subuk insanlara ( sayıyla mı verdiler sizi bilmem ki)  nanik yapmanın zevkini alıyorum sanki. ya da dur lan yalan olmasın yani yeni başladım bunları yapmaya ehaha. az daha pratik lazım, yapıp geleyim.

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!