19 Kasım 2009 Perşembe

ignorance is blissmiş vallahi de.




aç parantez-- midem bugünlerde hiç iyi değil, 3 satır dökülüp, kitabımla yatağıma geçeceğim. şu an tam da "kanlı marry" ve yaptıklarını okuma, alkışlama modundayım. süt ve çikolataya izin var,evet. --kapa parantez.


şu webstats bokunu kurduğum günden beri bakıp duruyorum sonuçlara , camda yaşayan meraklı mahalle kızları gibi.kim nerden bağlanmış, ne kadar kalmış, hangi şehir ve hepimizin favorisi aratılan kelimeler. hoş blog içinde aratmıyor şahıslar o kelimeleri ama o kelimeleri yazınca,benim blogumda varsa misal, çıkıyor googleda. bazen de ilk sayfada. bazıları için büyük bir hayal kırıklığı tabiy. misal googleda " cıbıldak kızlar " aratan nefis insan yanlışlıkla benim bir yazıma gelmiş ve sayfada popo meme ( şimdi her popo meme yazıp aratan da bu sayfayı bir kere görecek , selam arkadasım? aradığın şey burda yok maaleseef) göremeyince "meehh bu ne ya" diyip çıkmış okumadan yazıyı, webstats öyle diyor.inanmam! diyene bir de google analytics çakıyor grafikleri pata pata. öyle de saykoya bağladım bu izleme işini, diğeri ne güzeldi ya.en altta sakin sakin kim gelmiş-gitmiş gösteriyordu. hiç böyle arama kelimeleri, en çok okunan yazı gibi insanı ikirciklere sokan detayları yoktu. 


arama kelimeleri başlı başına olay. bugün biraz twitterda da bahsettim. mesela özellikle bugünlerde inatla insanlar " şans getiren taşlar " aratıp duruyorlar. şansı taşlarda arayan insanın karşısına ben çıkıyorum hödött diye.vallahi isteyerek yapmıyorum sayın " şans getiren taş " aratıcıları. hem ben de biraz sizdenim. o yönlendirildiğiniz yazıda az biraz durup nefes alırsanız görürsünüz ki, öyle şans getiren bişeyler sadece bizim popomuzdan uydurduğumuz şeyler. ( yine popo yazdım yarebbim, arkadaşım selam yeniden. vallahi de konuyla alakalıydı bu, öyle rus mus şeysi degil ) ha ben de vazgeçmiş degilim bu arayışımdan. kendi kendime " aha bu benim şansım olsun madem " diyorum aralıklarla bazı ne oldugu belirsiz seylere. siz de bunu yapabilirsiniz?


heh diyeceğim o ki, webstatsla yatan sayko kalkar ama yine de bunlar gibi aratılan çogu kelimeye gülüp geçmek lazım. eğlenceli olan budur. fekat, her kim , gece gece, hem de yasaklanmış bir şehirden, sevgilime hitap ederken kullandığım ve sadece yakın çevresinin bildiği o kelimeyi aratması sonucu bu kutsal topraklara girer, orda bi kıllanır, az kaşınır sonra " muhafızlaaerr!" diye ciyaklar, London kulesine kellesini uçurtmaya gönderirim. yaparım huleeynnnn! [ true story. aratılmış yani:) ex.e selam, yazıya devam ehihi ] 


haha yakındır bloga girenlerin donlarının rengini de açıklayacagım burdan, stay tuned canlar! :D 


xoxo!
marlene the içinde zaman zaman bir demet akalın barındırabilen kadın.




yeri süper gelmişken not : sevgili bloger yazarı sevgilisinin kime neler yazdıgını merak eden kumkum kuşu! arattığın isim sonucunda bloguma bir şekilde düşüp bakmışsın ne oluyor ne bitiyor diye. ona sözüm yok seven ne yapmaz fekat paranoyak gözlerini üzerimden çekersen ( hayır devamlı geliyorsun ,izleyicilere katıl da işe yara yahu) ben ve 2,5 aydır ağırlık çalışmaktan beliren kol kaslarım epey mutlu olacagız. öperim gıdıdan.


4 isyancı:

banyosuyu dedi ki...

vayy teknolociye bak nasıl da gelişti. kim nereye girip çıkıyo onu bile görebiliyosun hemi.

marléne the third dedi ki...

he 8) marl dünyasında çoğu şey mümkün :D

Selam Oza! dedi ki...

aynı dertten muzdaribim. Hayır bari yazıları okusalar, bu ne ya, her gün her gün!

jolomtukuru dedi ki...

bende woopra kullanıyorum sayfayı ziyaret edenle ziyaret sırasında konuşma imkanıda sunuyor. arasıra ziyaretçilere birşeyler yazıyorum direkt terkediyorlar sayfayı virüs sanıp sanırım e zeki müren'de olsa aynısını yapardı:P

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!