3 Şubat 2009 Salı

bir burnu özlemek?

günlerin insanı biraz panikletmesine yol açan hızla ve değişkenlikle akıp gittiği zamanlara düştüm yine..aylardan şubat. günleri takip edemiyorum iki bardak kahve içmezsem eğer.hayır,bir dakika..bazen göz ucuyla bakıyorum takvime, hediye edilen bir şeyi beğenmemiş de dudak bükermiş gibi. günlerin üzerini çizme alışkanlığı iyi midir yoksa hayatın çiziklerle geçip gittiğini gözüme sokan bir alarm tablosu olmadan bu alışkanlığı bırakmalı mıyım? hıım...kahvem soğumuş yine. 2.fincanda bunun üzerine saçmasapan şeyler dökebilirim. ama klavyeme damlamasınlar diye biraz uzakta yapacagım bu işi.
....

gazete eklerinin köşesinden kafasını uzatan şu günlük burç fallarına göre hayatım harika olma yolunda yeni yetme bir star gibi yürüyormuş.hımm...harika bir hayat? bir zaman önce bu tip bir planı bavula tıkıp köprünün tekinden attım sanıyordum oysa? nerden ne çıkacağı belli olmaz gerçi.ama ben o tetikte olma haline "hadi biraz uza yavrucum " demeyi seçiyorum şu günlerde.

elini uzanlara selam olsun yine de, evet seviyorum sizi.

.....

yeni yerler,yeni lezzetler keşfediyorum.bu akşam mekan gurmeleri edasında 2 yere gittik canoylan. gayet güzel, temiz mekan, düzgün insanlar, fiyatlar da uçuk degil diye tik attık mekana. vakit çok, dağıtılacak kafa da kazan gibi. o halde gidelim,görelim bol bol içelim.
..............

star night?
bazı tesadüfler harikadır,bazıları da insanı noluyor lan? diye şoka sokar...hala şaşkınım, pijamam,duvar,yorgan,dövmem derken bol yıldızlı bir gecenin verdiği ürperti ile dolanıyorum bir kaç gündür..arada aptalca sırıtırken bulunca kendimi çimdik de atıyorum. yere bas diyorum yere!!

.....

tamam bu bölmelerin bokunu çıkardıgıma inanıyorum artık..o yüzden aklımı toparlayıp güzelce döşenene kadar kitaplarıma geri dönmeliyim ama itiraf etmeliyim ki insan bir burnu özledi diye aptalca şeyler yapmamalı. o sarı, soğuk oda da gözümde tütüyor ama burun ayrı mesele. karıştırmamalı konuları.
bakın burun diyorum.önemlidir bu tip şeyler.o burnu özledi diye insan bunalıma bile girebilir. kokudan daha farklıdır.sıcak bir kucaktan farklıdır..özlemi çok fecidir.yanakta bıraktığı kah o tatlı soğukluk kah yumuşaklık hissini özlemek tehlikelidir...tek uyunulan bir yatakta üşümekten beterdir..
siz siz olun, çok uzaklardaki bir burnu özlemeyin..
özlerseniz de çaktırmayın.
aynen benim gibi... ?

si yu.

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!