8 Şubat 2009 Pazar

e-card was not viewed by....

doğum gününüzü kutlamak için güzellik olsun maksatıyla uğraşılmış, beleş e-card siteleri içinden en az kıro olanın seçilmesi ile gönderilmiş bu e-kart'ı inceleme zahmetinde bulunmayan siz meşelik hödük insan tipine , kartı gönderenin zarif mesajını iletir, selam ederiz :
" daha da atmam sana kart mart! sieeeee! "

hımmm....en fazla bu kadar kibar olabiliyorum. küfür etmiyorum bak, selametle..

part tu-

mızmız insanların başında beyaz mendil ile teyy teyy halay çeken biri olarak, mızmız insanlara kıl olurum. hele bir gece önce çıplak ayaklı kontes edasında dolanıp , alevler saçarken ertesi gün sümüklü böcek gibi battaniye altında kösülenlere daha da kılım. tamam, uzatmıyorum. bütün bu laf salatası kışın ortasında kıçını başını açıp yataklara düşmüş olan kendime veriştirmedir. bir elde kahve bir elde gazeteler,kitaplarla yumuşacık koltukta entelektuel titreşimler yayarak geçen sıradan pazarlar yerine battaniye altında homurdanarak geçti bu pazar.
hayır, bu tip yataklara düşme şeklinde adam gibi hastalanmadan bedeni saran kırgınlıkla uğraşmak çok sinir bozucu. eline kitap alırsın başın tutar, televizyona bakarsın gözün kayar, pcye geçsen oturabilmek koca gövdeli bir ağaca bağlanman gerekir , "lan ne yapıcam peki ben bütün gün? " diye dellenebilir insan. bütün gün popo yayacak birine mesajla saldırmak ve beleş mesajların sülalesini ağlatmak işe yarayabiliyor. bir de büyük bardak süt ve ilaç sonrası yayılıp kedi kıvamında göbeğinizi kaşıtabilirsiniz sizi sevenlere.

part tri--

Chuck 2.sezon promo şarkısını duyduğum andan itibaren içimden uydura uydura söyleyen biri olarak bugün canım çok pis çekince içimdeki uyduruk sesin beni tatmin etmediğine karar verip kaldırdım popomu ve neti taradım. tenks tu gat, benim gibi saplantılı insanları kokusundan bulabiliyorum. 7842 kere dinledim, tadı ağızda eritile eritile yenen ülker gold gibi kalıyor damakta. ( çikolatayı -gofret degil bak- ısıra ısıra bir çırpıda tüketen insana bir gram saygı duymam, pis pis bakarak taciz ederim. ısırarak çikelata yenmez lan!! )
oyhyy zachary levi olayına hiç girmiyorum, zira sümüklerine hakim olamayan biri olarak dudağımdan akan suyla hiç şık durmayacağım kesin.

çav çavos.

".. when everything is said and done
watch the world spin round.."

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!