6 Mart 2009 Cuma

eksik kalmayınız tabiy


aha da feysbukun cukka olarak kullanım amacına oturdugu an!!
ilkokul arkadaşlarının patarak patarak birbirini bulmasından söz etmiyorum elbet, o çok normal, ilkokulda o beyaz yakalı, kurdela kafalı bir safçık oldugumuz dönemde, baktıkca içimizin gittiği, silgimi istese de versem (only silgi ) dediğiniz, hoca aynı gruba verdiğinde kalbinizin takla attıgı o yakışıklı harika ilkokul aşkınızın sizi yıllar ve yıllar sonra bulup eklediği andan bahsediyorum.

ve fekat!! gelen mailde "x.. x..." sizi ekledi yazısına bir anda hööeee olan kendim, merak içinde ilkokul aşkımın ( platonik-bendim plato olan evet) yeni halini görmek için confirm yahu confirm!! diyip profil fotosuna baktıgım anda zirinnnkkk sesi ile hayatın bir gerçeği ile daha sarmaş dolaş oldum. ilahi adalet de denmesi mümkün olan durum kesinlikle " ayh kapat kapat sayfayı bu ne bee, ne olmuş güzelim çocuk" ünlemiyle kıvrılan dudaklarla onaylandı. hof..geçenlerde aynı şeyi ortaokul aşkım için yaşamıştım, yeni yeni atlatıyorum derken olana bakın hele yaw.. burdan feysbuk camiasında fink atan, uğrunda bir zamanlar kalbim ağzımda dolandıgım tiplere seslenmek istiyorum! (bilemiyorum rakamı tabiy, azcık ayran gönüllüyüm sanırım) arkadasım eger yumurta gibi bir çocukluktan sonra kıllı mıllı bir şeye dönüştüyseniz, parayı vurup jiplerin tepesinde sarı bebeklerle fotoğraf çektiriyorsanız ( vardı buna benzer birisi ondan diyorum), saç sakal karıştırıp hiippiiooee olduysanız rica ediciğim bulmayınız beni! hayır, adımı da antik kuntik bişey yaptım ki ben gönlümce ekleyeyim eklemek istediğimi, istemediğim beni bulmasın diye ama ortak arkadaş olayından yine bitlendiriyorsunuz insanı. leydi ruhum kurusun "ignore! lan siee "de diyemiyorum bazen. ( evet dikkat ettim, çirkinsever kızlardanım ama bunun da sınırı var elbet! ) bu yüzden yormayın evladım beni. ayrıca ilkokuldaki o kahverengimsi sarımsı saçlı, soluk tenli, üstü çilek desenli muz çoraplı kız olmadıgımdan (şükür) "aaaa ne kadar değişmişsin" ünlemlerinize "yaa tabi yıllar geçti" klişesiyle cevap vermekten sinir geldi.

an itibari ile kelime kotamı doldurmuşum, bıdbıdlanmak istediğim içinde bol uçuşan terlik (hoopp kafaya! evet evet sana diyorum kıskeenççç ) geçen bir yazım daha olacaktı fekat koltukta yayılıp, süt ve karamelli çikelata ile daha mutlu olacagım.

hayırlı cumalar, alkollü cumartesiler, tembel pazarlar olsun efenim.

baş baş.

p.s : fötö mankeni osman paşa

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!