18 Mart 2009 Çarşamba

riding in cars with boys


yok ben değilim arabalarda erkeklerle fingirdeyen, Drew kızımız. Film 1960lı yılların amerikasında, 15 yaşında hamile kalan diğerlerinden zeki bir kızın iç daraltan hikayesini anlatırken, insana "lan allahtan en azından üniversiteyi bitirdim" diye düşündüren bişey. ( en azından kısmı önümüzdeki 10 yıla ait kişisel bazı endişelerimi vurguluyor, fekat ben bile kendime itiraf edemiyorum na burda bile) Çünkü kızın üniversiteye kapak atma sevdası yedi bitirdi beni film boyunca. 2001 yapımı olmasına ragmen bu akşam seyredebilmemi tabiki de cnbc-e romantik salı kuşagına borçluyum. benim gibi film seçen( ya da çogu zaman seçemeyen) film özürlüler için iyi bişey bu romantik salılar.

Drew all time hırçınlığı, minnacık çocuga adammış gibi sorumluluk yüklemesi ve ergenlikte kalmış hali ile çogu zaman saçından sürüklenesi ama fındık burnu kurtarıyor kendisini. Eroinman eş rolündeki Steve Zahn içimi cızır cızır ettirdi çoğu yerde. Minnacık çocuğumuzun küçüklük halleri yenilesi. ehh nede olsa büyümüş hali Adam Garcia (L). oyy bak şimdi gece gece..dudakları güzel erkeklere 8, Adam'a 10 nümera veriyorum.Diğer rolleri de yazarsam film eleştirmeni neyim gibi hissedicem, hiç gerek yok. Çoğu blogçu hakkıyla yapıyor zaten bunu engiiiiin ve deriiin film kültürleriyle. Ayrıca yine bir çogunlugun "aman feezla sıkıcı ve klasik" diyerek popo çevirdiği bir film olduğu için tadı bende kalsın, çok dagılmasın daha iyi. (cümleyi yazar yazmaz çilekli milka yiyormuş gibi hissettim bi anda)

hah ne diyordum? finalde verilen şarkıyı bir de baba-kıza söylettiler ya, orda dedim gidip bakayım nete neymiş ne degilmiş diye. şarkının melodisi şahane degil ama sözleri boktan moduma az daha 1 damla gözyaşı düşürecekti derken sieeeee çektim kendime, çimdirdim kendimi dellenme gece gece diye.
ama şuraya şarkıdan 2 satırcık yazmazsam uyuyamam yeminnen :

" when i feel blue in the night and
i need you to hold me tight
whenever i want you
all i have to do is
dream dream
dream dream dream... "



hımm, then let's dream?

peeah!

gute nite all :*


("she did everything wrong, but got everything right "da kıskanılası bir motto be)

4 isyancı:

noraashira dedi ki...

bende izleme niyetindeyidim filmi, unuttum, değer mi?

marléne the third dedi ki...

yer yer bayık ama izle,olmadı başka filme atlarsın.the
jacket'i mutlaka seyret diyorum if yüü heevint.

noraashira dedi ki...

izledim bile

Kelime doğrulama: Cathena,
bu bir göndermemi

marléne the third dedi ki...

kelime dogrulama olayına hastayım yauw

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!