14 Mart 2009 Cumartesi

what's on your mind?

hemen burun kıvırmayın yahu! insanlıgın ortak derdi olan şu feysbuk sorusuyla dün geceden beri burun buruna gelmekten, bunu düşünür olmam doğal diyörüm sevgili okur. ya da okur gibi yapıp okumayan okur. arada başını uzatıp ne yapmış diye bakayım diyen okur da olur, neyse ne, bölmeyiniz beni anlatacagım önemli şeyler olabilir!

ahah yok yok. bu yer yer yagmurlu, bazı bazı güneşli güzel cumartesi ögleden sonrası "what is on your mind" kıvamındayken kucagımda osman'ı mıncırarak yazabileceğim en önemli şey : "eski dostlar her daim sevilesidir, eşşeklik yapsalar dahi affedelim ve onları yeniden bagrımıza basalım" şeklindeki duygu yüklü cümledir.

haa aklımdan geçen sadece bu mudur, nayır nolamaz nope! uzun uzun cümleler ve liste liste yapılcak edilcek hedeleri var. ama şimdilik hepsini az öteye itekliyor, annemin gizli tarif dolabından aşırdıgım ve benim gibi birine "kereviz" yedirebilen o meeciikıl salatayı yapmak için mutfağa koşuyorum.

p.s: fotoğraftaki modla alakam yoktur, hanım kızı pek sevdim yeşillik olsun diye ekledim.
p.s: panik yok! akşam yemeğine daha çok var pek sayın wak :)

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!