15 Mart 2009 Pazar

olmadı yar!



insanın durduk yere kurtlanması ve bişeyleri çomakla deşmesi hoş degilmiş, ben az önce bunu gördüm!
bizzat eşindim ve yaklaşık 3 aydır takmadıgım piercingimi kutusundan çıkarıp takmaya çalıştım. neyin gazına geldim bilemiyorum, kendimden sıkılmış olabilirim.zira piercingi de dövmeyi de yine böyle sıkılgan anlarımda ateşlenip anında karar verip yaptırmış idüm. hayır, gazlanacak yaşı geçtim diye düşünmüş ve aynen yaptırış dürtüm neyse onu hissederek çıkarmıştım mereti.

fekat!! hemen kapanmaz sandımdı yahu. alttan girip üste çıkıcam azmiyle deşerken kaşımı da şişirdim ve şu anda tek umudum dna-age kreminin işe yarayıp beni acıdan ve şişlikten kurtarması.

bu pazar'ın malı olarak kendimi seçiyor ve bir zamanlar öpüşüp koklaşarak ayrıldıgınız piercinge geri dönmeyiniz diyorum. aha da böyle ucundan hayko gibi dolanırsınız vala.

iyi pazarlar.

p.s : arayan olursa yokum, ibreti alem şapkamı taktım, köşede tek ayak üzerinde duruyorum.

2 isyancı:

noraashira dedi ki...

en iyisi hiç çıkarmamak : )

marléne the third dedi ki...

işe parmak arası terlikle gittiğini gördüğüm günden beri kıskeniyörüm seni nöra!
ehah

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!