26 Mart 2009 Perşembe

köleeaj

trinkkk trinkkk! you have got one message!

ehaha yok len mesaj neyim yok. hepiniz sıcacık yataklarınızda maceradan maceraya koşarak ( ama aranızda rüyasında manhattanda cosmo içeniniz varsa şu dakka gözüm değer, üzerine dökülür söyleyeyim) mışmış uyurken , ben burda william blake şeyetmiş gibi pc basında siteden siteye zıplıyorum. (01:59-o alttaki saat yalan bu arada) begendiğim cici şeyleri sandığa koyuyorum, dursun lazım olur eheha.(napim çeyizim yok benim. benim hiç çeyizim olmadı abiler,ablalar! ben acılarıınnn çoçuuguyum-tam burda müziği hissedin lütfen)

temem bak,kıyamadım uyandırmıyorum.
haydin bonne nuit!


p.s: fötöyü ekleyince bi daha baktım da koca arayan kızın el ilanı gibi olmuş yeminne. yeni bir iş kapısı doğuyööör!! yap kolajı, yaz altına müstakbel gelinin bilgilerini,dagıt sokakta. tabiy, teknoloji ve design kısmet bekleyenlere de gitmeli. (patenti beniim laaannnnn!)

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!