29 Mart 2009 Pazar

şans ve marlene insanı

ah ben bunu hep yapıyorum!

deniz kenarına spor yapmak için gitsem bile (romantik düşüncelerle elele aylak aylak yürümenin adı spor oldu ehah) dönüşte ceplerim taş dolu oluyor. deniz kabuklarını geçiyorum, onlar da aynen mum sapıklıgım gibi. salonun ortasına sezlong koysam o kadar deniz kabugunun yanında kimse de "bu ne yahu "demez. salonun geri kalanıyla uyum içinde yaşar gider. her seferinde "aha bu şanslı taşım, kesin süper şans getircek hissediyörüm" diyerek cebime doldurduğum taşlarla burdan sofya'ya gidebilirim. gidiş-dönüş garanti olur hem. hayır, bir yere gittiğim de yok, evde çeşitli boy ve ebatlardaki cam objeler içinden bakıp duruyorlar yüzüme.

efenim, şu şans getiren taş/kolye/yüzük vs meselesine bir kaç sene önce bulaştım. içinden buram buram aşk, şans, mutluluk, umut taşan filmlerde,kitaplarda olur yani hani, esas kızımız mutsuz halde sahilde yürürken gözüne bir taş takılır, taşı alıp cebine koyar ve her şey bir anda peri çubuku değmiş gibi değişir. ya da 2.el şeyler satan bir yerden eski bir yüzük olur bu mirikıll şey. hiç olmadı hediye gelen ve devamlı taktıgı bir kolye. gülmeyiniz ama bunların hepsine sahibim. yani sahilden topladıgım taşları geçersek, eski püskü yerlerden aldıgım bir dolu dandik, işe yaramaz "ama bu sefer hissediyorum lan"diye umutla aldıgım yüzükler de, kutuda bekleyen 3247 tane kolyeye ragmen babamın hediyesi olan kolyeyi severek all-time takmam da bundan. şans getircek derken bir gece uyurken hıkk diye boğulucam gerçi.

benim gibi şanslı taş, ot, bok peşinde koşan insanın el altı kitabı olarak çekim yasası der ki :
ey dandik şeylerle evini panayır alanına dönüştüren insan evladı! evren boşlugu sevmez, illa da doldurucam diye bir şeyler gönderir ve bu hayatınızda ummadığınız şanslar, güzel şeyler olarak belirir! bu sebepten fazlalık olan her eşyayı veriniz, evinizden uzaklaştırınız. teoride şahane, uygulamada foos! ayrıca benim gibi 18 tane favori kupası olan insana söylenecek laf degil bu sayın çekim yasası. "2 tane kupanız olsun " nasıl bir laftır ? şıraakk diye inen tokat gibi? 4 tane bırakıncaya kadar hayatımın aşkı ile sokakta teğet geçeceğim bunu mu ima ediyorsun şakacı çekim yasası he? ( hayatımın aşkını sen alsan da, 10 kupada daş gibi kariyer üzerinde anlaşşsak?)

tamam da o kadar deniz kabuğuyla,dandik yüzüklere, taşlara ne olcak lan?? :S
(bahar da kapıdayken ben bunu bir düşüneyim)

p.s: 3 gündür osmanın düşen 2 dişiyle ugrasıyorum.atsam mı? saklasam mı? ahaha yok bunların şansla alakası yok. (tur yani. ee sanıyorum. huumm..yani belki biraz..napsam :/)

p.s: şans bilekliği mi? dayanıksız onlar yahu, 1 senede banyo darbelerine dayanamayıp can veriyorlar. doğal taş bilekliklerimi de vericem hayrıma ona buna.

p.s: ve fekaat joker kartına olan inancımı sürdürüyorum. bir gün elbet sahibini bulacak. (şifreli cümleler yazarı olarak marlene )

hııamm, çilekli milka tadında uykular olsun!
si yu.

0 isyancı:

Yorum Gönder

isyanım VII.Henry'e!!